Sarhoş, balık sevmeyen, balıkçı, denizci yazar

Evet bira içiyorum ben. Ve tekila. Ve söylemediğim neler daha.
Dudağı kuruyor insanın, dili damağına yapışıyor laf anlatamazken. Hep yağmurumu bekleyeceğim ıslanmak için. Içeceğim elbet.

Bira sarhoş olmak için içilmez, kurumuş damağa sudur o, senden iyi bilirim bunu. Iyice alkolik ettin beni sende. Halbuki dostlar hep gülmüştür içemeyişime. Ben içmeyi sevmem, sarhoşluğu severim kısa yoldan. Aşkıda, şiiride, tekmil alkolüde tüketişim ondan.
Dalgaları severim ben. Birtek denizde korkmam yanlızlıktan yada yalnızlıktan. Istediğim kadar dişi olurdum okyanus ortasında olsam. Acıkır bir balık tutarım. Hiçbir balık güzel yüzüme tav olmazdı oltama tutulurken. Hiç korkmazdım güneş elbisemden kalan boşlukları yakınca kalan tenhalarımla uyuşmaz ten rengim diye. Hırsız girmezdi yanlızlığıma yada yalnızlığıma. Hiçbir dalga tecavüz etmezdi deniz tutmuşluğumun sarhoşluğuna.
Hem sarhoşluk severdim hem deniz.
Bende sarkmazdım denize, düşmezdim kucağına. Hem balıkmıyım ben gezineyim içinde. Konuşmasınıda bilir deniz susmasınıda. Nefret kusmaz hiçbir sesi. Gül gibi geçinip giderdik sıfır temas. Yaşlanınca yapacağım bunu. Sarhoş, balık sevmeyen, balıkçı, denizci yazar olacağım. Hem altmışlarıma gelince güzel bulmaz beni. Yutmak istemez deniz. Bende korkmam ölmekten.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cevap

düşünüyoru'M'

APayrı